Saturday, August 28, 2010

permata hati kita


huh~~.. lately neh.. byk sgt kes2 bdk skolah aku wat..

bru2 neh.. aku bru je settle kn kes buli.. bdk form 2 kne buli ngn bdk form 4

alaa.. biase la.. kes x puas ati~.. last2 si samseng taik kucing *bdk form 2*

kne buli la ngn smseng taik badak neh.. *bdk form 4*

lps kes buli neh plak.. kes bdk pmpuan plak gadoh~~

adeii.. mcm2.. tp.. ader gak colleagues aku neh ckp "ala.. nakal bdk smpai mne je la"

but 4 me.. kt skolah neh la nk terapkan cre2 nk mndisplinkn dri dari awl

if x ditegur dgn tegas.. diorg neh akn tbwk2 prangai neh smpai besar..

tp tula kn.. len org.. len pegangan.. myb aku neh di besarkan dlm pusat latihan polis

smpai kn da besar neh.. nak buang smpah merata2 pon aku x wat..

bkn la nk skema ke ape.. tp.. cre sseorg tu dibesarkn yg men kn pranan penting

n aku ade brangan nk masok kn anak llaki aku kt MTD (maktab tntere darat)

aku nk diorg bdisplin.. n i knw wht am doing 4 my future son..

tp.. ape yg aku nk tekan kn kt sni.. sikap mak bapak tu sndri yg men kn pranan penting dlm ssbuah institusi kkluargaan tu..

cbe bygkn.. anak2 lbey byk luangkn mase kt rumah bbnding skolah..

iye.. kami sbgi cikgu2.. mmg btggungjwb didik diorg dri pelbagai aspek..

tp.. cbe kite tgk balik.. kkdg ader yg terlepas pndng dri mate kasar kite neh..

yg kalo x btegas dlm care mndidik nk mmbesar kn diorg neh..

mmg ke laut la prangai bdk neh~.. haishh ~_~

ntah la.. aku kkdg takot gak nk ckp hal didik2 anak neh..

sbb aku sndri tade anak.. plus.. kawin pon blom lg...

tp.. insyaALLAH.. dgn izin DIA.. akan aku bsarkn anak2 aku dgn pnoh ketegasan dn kasih syg
*
*
*
*
*
*
I.N.S.Y.A.A.L.L.A.H


No comments:

Post a Comment

Large Rainbow Pointer