Thursday, December 1, 2011

A.P.E.K.A.H =_="


biase la.. ujung2 taon camneh..org sane sini nikah..
n aku stil lgi depan lappy.. mengoogle2 bende yg mnarik kt dalam laman sesawang neh
cam biase la.. laman sesawang fav.. facebook
*tap tap tap*
aku masokkan ID pengguna dan password
*argh! x abes2 ngn patah ati je dier neh.. bosan la..*
bisik aku dalam ati
melihat org tu.. melihat org neh..
*haaa.. penattt~*

pastu aku smbung..
tinjau sane tinjau sini..ttbe aku TER singgah kt page ex aku
WHAT???
*
*
*
*
*
*

* jeng jeng jeng*

*
*
*
*
*
*

dier DA KAHWIN?????
time aku tgk gmba kawin dier.. mcm wayang plak dlm kpale otak aku..
sgale ayat2 cinta dier TER tayang dlm kpale aku balik..
ahahaha.. gler2...
dulu.. ngn mamat tula aku duk angau.. ayat smue wat ati aku cair
ala.. senang cakap dier mmg taste aku la.. ehhehe
bler bckp ngn mak dier.. ati bley plak bdebar2..
ahahahha..

tp...
asal aku kne rse smue tu ek? motip?
aduii aiii... ngarut btol smue rase2 neh.. aku tao aku ptt lpekan perasaan2 merepek tu smue.. tp ntah la.. aku ske ingt bnde2 sweet mcm tu...
tp xpe kot.. sbb it bring no harm pon kt r/ship aku ngn BAKAL TUNANG aku :)
sbb
insyaALLAH ktorg pon akn ikut jejak dier.. :)

( game over? ahahah... TAMAT sgale mainan )

and utk PAKCIK.. ader bbrape ucapan utk pkcik *itupon klao pcik bace* :-
  • slamat pngantin baru :)
  • jge wife pcik elok2.. sbb mcik tao.. dier mmg pmpuan yg pcik idam2 kn dri dlu :)
  • smoga mnjdi pemimpin yg SOLEH utk isteri dan anak2 :) AMIN~...

p/s : smpai skang x pasti ape motip rse bdbar tgk gmba kawen dier lme2.. ahahah~

2 comments:

  1. wooo xmohh sedih2 yg pasti si dye ttp ada di sisi anda...yg lama biokan belalu..heheh

    follow me back k

    ReplyDelete

Large Rainbow Pointer