Thursday, June 3, 2010

nk marah!

dlm kpale aku skang mmg nk marah kt sorng neh je.. lately neh hati aku meruap2 sunggoh kemarahan pd belioa.. pehal dgn dier tu? motif nk jd fussy? adeiii.. naik mnyampah plak aku dgn ke- fussy-an belioa.. tlg la.. adeii..

ye.. aku mmg seorg yg sgt sempoi.. n bley kate x kesah dlm smue bnde.. kkdg.. klau aku tgk baju kurung aku x brape nk kedot.. aku jln je.. x yah nk bkire sgt.. smpai mak aku ckp.." tu bukan x kesah..tp PEMALAS.."..lantas aku mmbalas.." bukan malas.. klau malas.. smue bnde x moa buat" -_-.. dgn tenang aku sarongkan baju kurung yg berkedot mini tu ke badan TEGAP aku.. :p.. n bukan tu je.. klau g shoping.. kalo aku ske.. aku trus rembat.. mls nk terbelek2.. adeii..

tp belioa yg aku nk citer neh.. agak annoying kan aku.. kalu stakat nk tarik phatian.. ko simpan jela dlm poket ko tu.. adoiyaiiii.. serius aku nyampah kt ko!! huh!!!!

No comments:

Post a Comment

Large Rainbow Pointer