Friday, June 11, 2010

SERIOUSLY UNCOOL!! :(


aku sgt stress skang.. mcm2 mslah ader.. bdn aku neh klau transparent.. mmg bley nmpak la ati aku tgh nangis.. kpale aku sgt berat.. aku x tau nk luah kan kt spe.. sbb one of the problem is between me n my mum.. klau mslah len.. bley aku luah kn kt beliao.. tp da la bermasalah dgn beliao.. neh nk g citer plak ngn beliao.. adeii.. SEMAK NYE KPALE AKU!!!!!!! aku da sampai tpikir nk pindah rumah!!!! hati aku sgt hiba bler kne herdik mcm tu.. kang nk ckp lbey2.. beliao tu mak aku.. last skali pagi td.. mmg aku da xtahan.. akk aku call.. aku nangis kt dier.. seriously.. b4 this.. mmg aku sgt kental depan akk aku.. *sbb dier sgt kecik dri aku.. so aku rse mcm hero kt dier* .. tp pgi td mmg aku da x dpt tahan :"( ....

time2 mcm neh la aku perlukan llaki yg aku cinta sblah aku.. dgr sgla conflict aku.. iye.. mmg aku sgt manja dkat family, kwn rapat n boyfren aku.. tp mslah nye.. aku ader mslah ngn mak.. xkan nk citer kt besfren aku? sblm neh aku ape2 mmg share suka, amarah n air mate aku dgn bf.. tp skang AKU XDE BF!!!! :( aku x tao nk citer kt sape.. n resultnye.. aku pendam kn mslah aku neh.. lastly.. air mate gak yg jatoh..

sbnanye aku bukan la pmpuan yg ske kuar kan air mate.. tp.. aku SGT PARAH SKANG..YA ALLAH.. KAU SAJE PNEMAN KU KALA INI YA ALLAH.. :(

No comments:

Post a Comment

Large Rainbow Pointer