Thursday, July 29, 2010

aku, kau dan cinta kita


bunyi cengkerik mmg cukup mendamaikn jiwa kosong ku ini.. dingin mlm

bagai menggamit aku utk mengenangkan kisah lalu antara aku, kau dan cinta

kita.. acapkali kau laungkan yang syg dan cinta kau hanya utk aku.. hidupnya aku

sbg insan yang serba kurang ini amat bahagia dengan kehadiran mu.. siang dan

malam ku bagai tiada tamatnya cinta ini..

jendela sepi ku buka.. ku renung ke langit.. "sepi langit malam neh".. bisik hati ku..

sesepi diri ku..

dia pernah berkata.. bintang2 di langit ibarat dia, aku dan cinta kami.. kadang2

kelam sinarnya..

kadang2 hilang dari pndangan.. ttpi.. natijahnya.. ia ttp disitu.. dilangit.. dan malam

ini tetap sma dengan malam2 sebelumnya.. kelam dan sunyi.. sesunyi hati ini.. :')

No comments:

Post a Comment

Large Rainbow Pointer