Saturday, February 5, 2011

kehendak..


adeii.. lme x update blog.. neh smue sbb broken-hearted la neh *yela sgt*... ok..sepanjang aku btapa neh.. byk bnde dlm kpale aku.. antarenye.. :
  • xmao cri llaki sengkek da
  • nak cri yg setaraf ngn aku je *ader degree*
  • yg bley support aku smpai tua
ahahah.. gerenti rmai yg geleng2 kpale smbil sumpah2 aku dlm ati kn? alamatnye mmg x kawen la aku jwbnye.. aku sbnanye xde la materialistic n kejam mcm tu.. pd aku.. asalkn dier ader inisiatif nk majukn dri.. aku da ckup tbuka ati nk pilih jdi suami.. :)

owh!.. jdoh bukan la topic utama yg nk di bincang arini.. tp.. kehendak aku yg mmbuak2 neh.. eheheh.. mak aku slalu nk marah2 aku klao aku bli ntah pape.. tp aritu aku pangkah abes2 mak aku ckp.. "mak.. time adik bujang neh la adik nk bli mcm2... nnti da kawen.. duit smue ke anak" ...haa.. time tu beliao da x jwb.. ehehehe... lantas~~.. bberape gmba akn aku lmpirkan utk santapan mata korg.. mane la tao kot2 ader yg nk blanje.. kui kui kuii..

*
*
*
*
*
*

1. nme beliao neh oakley frogskin.. (RM 599)

*
*
*
*
*
*

2. beliao neh [bukan si baju merah ye] plak nmenye nikon D3100 (RM1999)
*owh! mintak maaf dgn penggayaan melampao*

*
*
*
*
*
*

3. dan akhir skali baby aku neh nme dier blackberry
bold 9780 (RM1720)
*does she look great in green? awww~~*
[smbil genang2 air mate]


p/s : moga ALLAH murahkn rezki aku.. aku xharapkn lngsong dri duit org.. n aku sntiase tekadkn dlm ati.. UKUR BAJU KT BDN SNDRI.. smoga aku mnjdi hamba-NYA yg bersyukur.. AMIN...





2 comments:

Large Rainbow Pointer