Saturday, February 12, 2011

terusik hati


" Kasih sayangku ini...Hanyalah untukmu..Kutelah berjanji..Kaulah yang satu....Dalam hatiku ini...Untuk selamanya
Oh sayang"

kat ats neh antara bait2 lagu UNTUK MU SYG.. ckup terusik memori aku dgn lagu neh.. bukan la nk berjiwe2 time tghari rembang neh.. ehehe.. tp.. pd aku.. memori yg best2 tula antara bnde2 yg dpt mmbahagiakn aku.. tp ader stgh org slalu ckp.. xyah kenang2 memori yg da lps.. dier pon da xde dgn kite.. tp pd aku.. mcm aku ckp td..yg manis aku simpan.. yg pahit aku telan.. :')

dlu mase zmn2 aku bcinta bgai nak rak dlu.. aku slalu ulang kt beliao.. XDE SAPE MMPU SYG DAN CINTAKAN U MCM I CINTA N SYGKN U.. mcm dlu2 gak aku slalu ckp kt dier.. aku xde rupe yg cntik.. bdn yg cutting mcm model.. tp aku cume ade kesetiaan.. dan kasih syg yg amat dlm utk dier.. tp... nk wat cmne.. ALLAH cume nk menduga.. n aku redha dgn smue tu :)

p/s : jodoh itu rahsia ALLAH.. aku pasrah dgn ketentuan DIA... :) tp... aku pon mnusia biase.. kesunyian dlm ati aku neh just aku mmpu mngadu kt DIA.. TEMUKN LA HMBA MU INI DGN LLAKI YG BAIK2 YA ALLAH.. itu doa aku tiap kali lps solat.. xpnah miss! :) korg pon doa utk aku ye :) smoga kite dpt jodoh yg baik2.. :) aminnnnn


4 comments:

  1. Insyallah dik... doa jer... mungkin jodoh tue akan sampai satu hari nnt.. akak doakan utk awak semoga bahagia selalu... amin...

    ReplyDelete
  2. thnx kak!! :) berkat doa mak.. dri sndri n kwn2..insyaALLAH smuenye baik utk kita :)

    ReplyDelete

Large Rainbow Pointer