Tuesday, November 22, 2011

utk KAU yg ada di hatiku



setiap org.. mesti ader time utk dier mnulis kn?
same jugak mcm aku..
biasenye.. aku suke suasane mcm neh la
malam.. cengkerik.. sejuk2 kt kampong..
mmg idea aku utk menulis.. mmg melimpah2.. eheheh
(especially mood jiwang la.. *sile muntah :p*)
tp neh blog aku kn? so.. SKEATI LA WEEII.. ahaha


memandangkn aku agak lame jugak x jmpe inche beliao..
tipu la klao aku kate x rndu dier :(
lgi2.. suasane mcm neh.. ditemani plak lagu ombak rndu kn..
fuuhhh~~~
ingatan aku berputar ligat kt dier.. n aku rse aku ade ssuatu utk dier


bukan la hadiah yg mahal2.. mahupun percutian ke zimbabwe
mcm aku slalu ckp..
aku xde rupe yg cntik..mahupun badan cutting yg mcm model utk buat dier bahagia
aku cuma ada...
CINTA YG MENDALAM UTK DIER :')
dan sajak neh.. khas utk dier..
ikhlas dri aku...

*
*
*
*






*
*
*
*

renungku ke langit
bintang.. bulan.. kelam..
setia bertemankn malam
bayu lembut yg mnyapa bagai faham perasaan ini
hadirnya dia dlm hidup ku
bgai mlm dan siang
yg sntiasa hadir betemankn malam
ingin sekali ku titipkan pd angin
biar angin bisikkan perasaan ini pdmu wahai LELAKI
biar alam cemburu akan kasih ku pdamu
biar awan itu beranjak disebabkn angin rnduku utk mu
kala ombak merubah pantai
tetapi perasaan ini masih membatu setia di kaki hati
setia menyayangi mu wahai LELAKI

:)





p/s : sape2 yg nk muntah tu.. sile la amek baldi cepat.. xske.. xyah bace.. ehehehhe.. n pade sape2 yg pelik ngn aku yg kental neh tbe2 bley mnulis cmneh.. nasihat aku.. PLZ GET USED TO IT.. ahaha.. assalamualaikum





No comments:

Post a Comment

Large Rainbow Pointer