Wednesday, January 4, 2012

beautiful jobless lady :P



arini secara rasmi aku ialah wanita yg tidak bekerja.. atau dalam bahasa fofuler
J-O-B-L-E-S-S


deng... i am a jobless old lady... can u imagine that?
dulu mase ader kerje..
hampir setiap ari aku update kt status fb aku yg aku bencikan kerje aku.. ehehhe
tp nk buat camne..
da mmg xske.. tp deep inside.. aku bukan benci mngajar.. aku ske mngajar.. *YES, I DO*
cume aku terlalu bencikan pelajar skola tu.. *sorry.. am not good in hiding feeling*
dlu keje melambak kt ats meje mmg xhengat dunia laa..
tp skang...

*
*
*

I DO NOTHING

*
*
*

( kn best klao xyah buat ape2 mcm skang.. tp dpt gaji )

*
*
*

ok.. secara kasarnye.. aku yg indah :p lgi x bkerja neh.. duk umah mmbesarkn bontot la.. ape lgi.. mak aku siap suh kuar umah lgi.. sbb asik terperap je dlm umah.. eheheh.. nk wat cmne.. baik aku TGK TV, BACA BUKU n MEN TENET..
itu la rutin aku skang neh.. membosankn jugak kadang2.. =_=


p/s : kawan2.. tlg doa2 aku cpt dpt keje eyh :)

No comments:

Post a Comment

Large Rainbow Pointer