Wednesday, January 4, 2012

T.W.E.N.T.Y - T.W.E.L.V.E


wlaopn aku lewat 4 ari..tetap jugak nk cakap
WE'R IN 2012 YAW!!!!
epi new year guys
:)

camne korg pnye azam taon lps? tcapai x? eheheh..
aku mcm x tcapai pon.. not even one!!
gler la.. am i a loser or wut?
msti korg nak tau ape azam aku taon lepas kan? *itu pon klao ader yg nk tao la*

*
*
*
*

camne? da abes bace? ehehehe.. adakah aku seorg loser?
nehhh~~.. bukan loser.. tp biase la.. kite kan manusia.. KITE MERANCANG.. DAN SELEBIHNYE..TUHAN YG TENTUKAN :)
ape2 pon mesti kne rancang.. klao x rncang.. camne nk gerakkan rancangan tu? btol x? :)


wokeh!.. tnpe mmbuang mase.. aku nk HAPDATE aku pnye list utk taon neh.. aku mulekan ngn BISMILLAH~ :) *sbnanye lbey kpd smbung list taon lps*


AZAM 2012

*
*
*
*
*
*

  1. lbey bjase kat mak
  2. be a better muslim
  3. ader keje yg lagi best
  4. bertunang * blushing :p*

p/s : cukup la kot.. 4 tu pon mcm sempot je nk capai.. ape2 pon.. same2 la kte doa yg tbaik utk sepanjang tahun neh ye.. insyaALLAH :)



No comments:

Post a Comment

Large Rainbow Pointer